Tarikh : 22 Februari 2020
Masa : 8.30 Pagi - 10.30 Pagi
Lokasi : PI Kuala Hilir Oya
Peserta : 10 Peserta

 

Tujuan

1. Memberi pendedahan tentang asas komputer kepada peserta

2. Memperkenalkan kaedah pembelajaran yang menarik secara atas talian

 

Aktiviti

1. Asas Komputer

2. Kuiz Pendidikan

 

Gambar Di Sini

***************************************************************************************************************

Tarikh : 21 Februari 2020
Masa : 2.30 Petang - 4.30 Petang
Lokasi : PI Kuala Hilir Oya
Peserta : 10 Peserta

 

Tujuan

1. Memupuk minat peserta untuk mempelajari sains dengan lebih berkesan

2. Mendedahkan kaedah pembelajaran yang menarik secara atas talian

 

Aktiviti

1. E-Pembelajaran (Sains)

2. Kuiz Pendidikan

 

Gambar Di Sini

***************************************************************************************************************

Tarikh : 15 Februari 2020
Masa : 8.30 Pagi - 10.30 Pagi
Lokasi : PI Kuala Hilir Oya
Peserta : 10 Peserta

 

Tujuan

1. Menarik minat peserta untuk mempelajari Bahasa Melayu

2. Memartabatkan Bahasa Melayu sebagai bahasa rasmi atau utama

 

Aktiviti

1. Asas Komputer

2. Bahasa Melayu

3. Kuiz

 

Gambar Di Sini

***************************************************************************************************************

Tarikh : 7 Februari 2020
Masa : 2.30 Petang - 4.30 Petang
Lokasi : PI Kuala Hilir Oya
Peserta : 10 Peserta

 

Tujuan

1. Membantu peserta menguasai matematik dengan baik

2. Mendedahkan kaedah pembelajaran yang menarik secara atas talian

 

Aktiviti

1. Matematik

2. Kuiz Pendidikan

 

Gambar Di Sini

***************************************************************************************************************

Tarikh : 14 Februari 2020
Masa : 2.30 Petang - 04.30 Petang
Lokasi : PI Kuala Hilir Oya
Peserta : 10 Peserta

 

Tujuan

1. Memberi pendedahan tentang Bahasa Inggeris kepada peserta

2. Memupuk budaya membaca dalam kalangan peserta

 

Aktiviti

1. Asas Komputer

2. Bahasa Inggeris

3. Kuiz

 

Gambar Di Sini

***************************************************************************************************************