Tarikh : 14 Julai 2024 
Masa : 09:00 Pagi - 12:00 Tengahari
Lokasi : NADI Kg Kuala Hilir Oya
Peserta : 10 Peserta

Tujuan:

  1. Mendedahkan peserta tentang platform e-pembelajaran yang interaktif dan latihan bantuan belajar.
  2. Permainan pendidikan sebagai alat penilaian untuk mengukur pemahaman pelajar terhadap konsep-konsep tertentu dan pencapaian mereka dalam pembelajaran.
  3. Permainan atas talian boleh membantu meningkatkan literasi digital pelajar dengan mengajar mereka menggunakan pelbagai alat digital dan platform.
  4. Memupuk minat pelajar untuk mengulangkaji pelajaran
  5. Menyampaikan pemahaman yang mendalam mengenai pentingnya kesedaran dalam menggunakan internet secara beretika dan efektif

Aktiviti:

  • Permainan Pendidikan Matematik & Bahasa English 
  • Kahoot: Bahasa Melayu & Klik Dengan Bijak 
  • Word Search 

Gambar Di Sini

 **************************************************************************************************************